Brev:
Kost som resten af familien
21. november 2005
Alder:
8 mdr.
Kost som resten af familien
Hej Helen
Mine drenge på knap 8 måneder har de sidste 3 måneder fået skemad og de sidste 3 uger har de fået rugbrød.
De spiser øllebrød, havregrød, majs og risgrød, rugbrød med leverpostej og smøreost. Frugt både kogt og frisk, kartofler med diverse grønsager, kødbolle og kylling. De er gode til at klare lidt klumper i maden, og spiser alt deres mad med største velbehag. Og specielt når vores mad kommer på bordet, bliver der snakket højlydt.
Mit spørgsmål er derfor, hvornår de må begynde at smage sovs, pasta og ris? De har smagt det ved os, men hvornår det må indgå i aftensmaden sammen med kartofler i starten.
Med venlig hilsen
Skytten